Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· bu kitabın anısı kitabı gördüğümde içimde doğan yakma isteğini haklı çıkartır herhalde.hikaye şu kızı seviyorum böyle aylardır peşindeyim arkadaş ortamı aynı okul içinde dışında yanyana geliyoruz baya neyse kız sevdiğimi falan biliyo ama arkadaş arkadaş takılıyoruz ben bu kitaba ablamda denk geldim okumaya falan başladım beğendiğim yerin altını çiziyorum falan bi sözü wp den bi kız arkadaşa attım kızla ortak arkadaşım dedi bunu bu kitabı bitirip E ye versene dedim olurmu öyle şey kızmıyım cart curt en son bir gaza geldim kitap rengarenk oldu falan ertesi gün okul çıkışı kızın eline tutuşturdum kitabı ama ne heyecanlıyım.servistede başka tanıdık arkadaş var tabi dedim nasıldı beğendimi falan dedi çok hoşuna gitti falan dedim iyi güzel amma velakin gene tık yok kalbimize gömdük tabi 2 ay sonra okul kapandı ben taşındım işte yazın bir öğrendim hatun cinsel tercihini kadınlardan yana kullanmaya başlamış ufak çaplı bi şok yaşadım hani iki seçenek beliriyo insanın aklında benim gibi erkeğe bakmıyo kime bakıcaktı zaten(............) yada hani kıza karşı beklentilerim var kızda bi bana bakıyo bi hemcinslerine bakıyo daha bi iyi geliyo (............) kısacası bu kitap benim ergenlik maceralarımdan biridir :)