Gözyaşlarım sel oldu, Sen Har oldun ben Kül oldum. Kalbim uzun zamandır sakindi, bu gün yine acısı dayanılmaz bir hâl aldı. Durmuyor ki, bıçak gibi oyuyor sancısı. Teşekkür ederim, bana yaşattığın bu sancı bile değerli...
Uzun zaman oldu, bu sürede bu kadar sayfa okudum. İç sesim gibi konuşuyorsun. Şimdi hüznümün uykusu geldi, kırıp incitmeden davetine icabet etmem gerek. Yarın tekrardan görüşürüz💙