10/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2023 30. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2023 14:57
Merhaba 1K okurları! Belki 1 yıl, belki 1 buçuk yıl önce bir alıntıda tam kalbime dokunan bir söz okudum. Kitabın ismine baktım, tam da alıntının hakkını veren isim dedim. Okuyacaklarıma aldım. Sordum, pdf var mı diye (kitaba ulaşmam mümkünsüzdü) "Hayır" cevabını aldım. Kitabı okuyacaklarıma kaydettim o gün bir umut kitaba bir gün ulaşırsam aklımda bulunsun diye. Ve bir gün bana soru sordu tatlı bir kız; "Hangi kitabı istersin?" Har ve Kül diye cevapladım. Çünkü çok merak ettiyim bir kitapdı. Hani bazen sorarız ya, "Hangi kitabı önerirsiniz okumam için?" Ben bir çok kitabı alıntılardan sevdim de başladım okumaya. Çok az kitapta "iyi ki" dedim. Bu kitap ilk sıralarda gelir. Bilmiyorum, benim en duygulu dönemime mi denk geldi, yok, hakkını yemeyeğim, çok güzeldi. Har oldu, Kül etti. Kitap güzel bir aşk hikayesiyle başladı, mesafelere rağmen bitmeyen aşkı anlatarak, ne olursa olsun, bazı aşkların vagzeçilmezliğini gösterdi. Sonra iç sesim oldu. Bana beni anlattı, arkadaş oldu, dost gibi ruhuma üfledi. Ve o muhteşem son.. Hiç bir gerçek aşk, bitmez, zaman aşımına uğramaz. Gözyaşlarımın sel olduğu anlar oldu. Bilmem kalbimin bam teline dokundu diye miydi? Yaşanması mümkün olup da yaşanamayan duygulardan mıydı? Bazıları doğuştan şanslıdır, bazıları kendine şansı doğurur. (Bu da benden olsun.) O kendine şans doğurdu, şanslı mıydı? Spoiler vermeyeceğim. Ama her kitapta bir parça ben buluyorum, her kitapta benden bir parça bırakıyorum. Sen, benim hep en değerlim olarak kalacaksın. Çünkü sen, buna değersin! Keyifli okumalarınız olsun.
Aşk
Har ve KülEzgin Kılıç · Destek Yayınları · 2017802 okunma
·
309 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabsever
Gönderi Sahibi
@4yaprakliyoncaa Sana çok ama çok teşekkür ederim tavşancığım benim💙
🌹Oxumaq istərdim.
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Vəfa Hafiz İnşaAllah, canım mənim☺️💙