10/10
·628 syf.··
Beğendi
·
2023 70. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2023 16:02
Kader koşarak kaçabileceğin bir şey değil belki ama hep süründürecek de değil seni… Arkadaşlar biz kimleri kimleri suçlamışızda gözümüzün önündeki gerçekleri görmemişiz ne oluyoruz diyerek başladım serinin üçüncü kitabına ters köşe oldum resmen yazarımız bizi öyle bir yanılttı ki hiç beklemediğim şeyler ile yüzleşirken buldum kendimi. Büyük olaylarla başladık tam bir kaostu ama böyle bir kitaba da çok güzel son verilmiş… Hayran kalmamak elde değil. Seri en başından beri aksiyon doluydu Arya’nın ailesinin ölümü kendisinin sır gibi saklanması ve gizem dolu bir geçmiş. Ulaş ile olanlar ve Ulaş’ın kendisini Arya’ya karşı hep mahcup ve suçlu hissetmesi tüm bunları okurken geldik serinin son kitabına. Arya kaçırıldıktan sonra onun bakış açısından öğreneceğimiz gerçekler var elbetteki ulaşın bakış açısından da ama en önemlisi yazarın geçmişi de bize açık açık sunması oldu. Bu şekilde aklımızda olan bütün soru işaretleri kalktı bütün cevapları aldık. Başlı başına olay olan bu kitapmış aslında. Bize sadece görmemizi istediği kadarını sunmuş yazar. Arya’nın teyzesi Nil aslında olayların en içinde ve her şeyin başlangıcı diyebiliriz. İnsanın gözü hırstan bir kere döndümü yapamayacağı şey yok derler ya bu Nil neler neler düşünmüş.Levent beyin ve Derya hanımın bakış açısından okuduğum her sahnede kalbimin kırıklığını bıraktım. Meğer ne derin şeyler varmış bu geçmişte. O geçmiş aslında hiç geçmemiş bir ip gibi Arya’nın boynuna dolanmış kalmış.Herkesin dokuz senedir kaçtığı arkasında bırakmak istediği bazılarının ise intikam İçin gün saydığı o günler gelmişti. Ama yanacak çok kişi vardı. Bir hırs uğruna kaç aile dağılıp yok olmuştu… Nil Soykan karanlığın ve nefretin vücut bulmuş hali diyebiliriz. Arya onun elindeyken ne olacaktı ? Belirsizlikler Ulaş’ı ve arkadaşlarını yıkıma götürürken Arya için nasıl bir son olacaktı ? Her şey bitti ve artık herkes hak ettiğini bulacak mıydı ? Her bir sayfayı gözlerim dolu dolu okudum diyebilirim bu kitap benim istediğim her şeyi bana verdi. Keyifle okuyunuz. “Burada kal, burada yan, burada bitsin.”
Ateş 3Filiz Puluç · İndigo Kitap · 2023621 okunma
··
776 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.