Kitabı okumuş çoğunluk gibi, ben de film uyarlamasını fazlasıyla beğenmiştim. Ancak film uyarlaması, kitabın ortalarında bulunan kısa hikâyeden yapılmış ve diğer hikâyelerle hiçbir bağlantısı bulunmuyor. Uyarlama yapanlar, gerçekten çok büyük iş başarmış...
Kısa hikâyelerden oluşan bu kitabın anlatım tarzını ele alacak olursam; oldukça ağır ve girişleri de odaklanmayı zorluyor diyebilirim.
Yayınevinin kapak tasarımıyla, tamamen satış amacı hedeflediğini ve bu sebepten kitaba da gereken önemi vermediğini düşünüyorum.
Birkaç cümleyle de olsa arka kapakta bazı şeylerin belirtilmesini beklerdim. Çünkü böylesi, okuru biraz yanıltmak gibi oluyor.
Sonuç olarak büyük hevesle aldığım ama umduğumu bulamadığım bir kitap oldu.