İzlediklerimi ekleyeceğim
1) Carjecked 2011✅
2)The Shawshank Redemption 1994 ✅
3) Schutzengel 2012 ✅
4) 3 Days to Kill 2014 ✅
5) Bus 657/Heist 2015 ✅
6) Perfect child 2007 ✅
7) The Shamer 2015 ✅
8) The Shamer 2 ✅
9) Harmony 2018 ✅
10) The Changeover 2019 ✅
11) Above the Shadows 2019 ✅
12) Lion 2016 ✅
13) Başka dilde aşk ✅
14) Non - Stop 2014✅
15) Lost girl ✅
16) Last flight 2014 ✅
17) Stolen 2012 ✅
18) Reprisal 2014 ✅
19) Chef 2015 ✅
20) End of world 2013 ✅
21) Mongol 2007 ✅
22) Devil Gates 2018 ✅
23) Limitless 2011 ✅
24) Detachment 2011 ✅