Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2023 23:35 Kitap bana 1984’ü hatırlattı. Bazı yerlerde ondan esintiler bile olduğunu hissettim. Yaşar Kemal güçlü kalemi ile dilimize pelesenk olmuş kalıplaşmış ifadeleri ustaca işlemiş. Kitap boyunca yoğun bir kişileştirme sanatı hakim. Emek ve alınterinin sömürülmesi ancak bu kadar güzel ifade edilirdi. Türkiye’de herkesin okuması gereken bir toplum eleştirisidir. Ancak okurken akıp gitmemesi sizi biraz sıkabilir.