Kitap o kadar güzeldi ki anlatamam. Hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı.Sonunda biraz ağlamış olabilirim.Herkesin okuması isterim.Benim kalbime tahtların en güzelini kurdu.Ve bu yılın favorilerine hızlı bir giriş yaptı.Keşke daha önceden okusaydım. José Mauro de Vasconcelos diğer kitabı ayrıca Şeker Portakalı’nın devam kitapları olan Güneşi Uyandıralım ve Delifişek kitabını da okumayı düşünüyorum.