Sizce?
“Hatıraların tümü acı verir;bazıları yaşandığı için,bazıları bir daha asla yaşanamayacağı için…”
Edebiyat & Roman
··1 alıntı·
9,1bin Gösterim
18 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O yüzden anı yaşamanın keyfine bakmak lazım. Acısıyla tatlısıyla hikaye bizim hikayemiz 🙂
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Evet o kıymetin daima farkında olmalıyız 🦋🎈
Sadece acı vermez hatıralar, bazıları hüzün de verir. Bazıları öfke, bazıları pişmanlık..
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
İşte farklılıklar 🦋
Bence böyle değil. Hatıraların bir çoğu tebessüm ettirir. Tabi o hatıranın içindeki kişi ya da kişilere ve hatıranın içeriğine göre değişebilir bu.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Evet 😇🎈
Kendini zamanın akışına bırakamaz isen böyle düşünürsün bence. Bazı acıların yaşanmışlığı olacaktır. Bazılarının bir daha asla yaşanmayacağına bir acı olarak değil eşsiz bir tablo ya da nadir bir mücevher gibi bakmak gerekir.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Öyle 🕊️
Ben schopenhauere katiliyorum aciyi sanirim her yerde arayip bulan insanlariz … aciyi seviyoruz gercekten
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Acıyı hayatımızın her anına katıyoruz maalesef