Bence filmi daha çok seversiniz. Duygu akışı ve sahneleri canlandırmak açısında okumak vasat kalsa da izlemek fazlasıyla tatmin edici diye düşünüyorum.
Yazarında dediği gibi;
-bitse ne olur
Bitmese ne? -
Çok gel git'li bir kitap, bir anda ben ne okuyorum derken bir anda ama burası güzelmiş diyebiliyorsunuz. Mutlaka okunmalı mı? ( olmasa da olur) izlenmeli mi? ( eriğe tuz gibi yarama buz gibi bir sen lazım)
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutkuİlhami Algör