·112 syf.····Okunma: 10 Temmuz 2023 17:02 Öncelikle kitabı okurken fazlasıyla sinirlendim.İnsanlarin göz göre göre birinin ölümüne duyarsız kalması cidden beni aşırı sinirlendirdi.Kendilerine etki etmiyor diye bir o kadar umursamaz, ama ortada olay var diye bir o kadar meraklı bir toplum..
Ölümün yani cinayetin sebebi ise namus meselesi...
Cidden akıl kârı değil insanoğlu çok acayip..
Roman Kolombiyalı bir yazar tarafından yazılmış ama bizim ülkemiz de yazılmışcasına okudum.Tabii bu roman dönem olarak günümüzde yazılmadığı için belki şu an o toplum bu şekilde değildir onu bilemeyeceğim.
Kitap kısaydı fakat kısa olmasının yanında bir o kadar anlam yüklü ve ağırdı bence.Okuma acısından çok zorlamadım ama okurkenki yaşadığım sinirden dolayı biraz yoruldum..