Yorum yapmadan geçmek istemedim. Son sözlerinizi bende yazmak isterim. Değerini bilen okuyucuya rast gelsin.. Rupiyi ilk kez bir okurda sadece edebiyat kişiliğini ve duygularını yazarak görüyorum. Rupinin edebiyata yerinin olması kadın kimliğiyle değerlidir. Bunu iştirak etmeyen o kadar geri zekalı okuyucu tanıdım ki onlara laf anlatmaktan yoruldum. Bilmediğin sulara dalmadan önce yüzmeyi bilmen gerek diyorum :))) kaleminize sağlık güzel bir inceleme olmuş hocam 🌺🦋