Bu kitabı bitiremedim çünkü konusu beni cezbetmedi ve çok ağır devam ediyordu hikaye. İçinde 4 tane hikaye olmasına ve kısa bir kitap olmasına rağmen beni reading slum’a sokacak bir kitaptı. Daha fazla okumak istemedim o yüzden yerım bıraktım. Yazara saygım var fakat diğer kitapları daha güzel. Stefan ZweigAy Işığı Sokağı