·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Temmuz 2023 11:45 Yazıldığı döneme göre harika bir kitap ama günümüz için okunmasa da olur. Her şeyden önce beklediğiniz gibi bir macera kitabı bulamayacağınızdan emin olun. Daha yüz sayfa bitmeden adamımız Robinson'un her türlü güçlükle bir şekilde başa çıkabileceğini anlıyorsunuz ve bu heyecanı fazlaca düşürüyor.
Açıkçası kitabı zor bitirdim, yaklaşık bir aydır elimde dolanıp duruyor. Akıcı bir anlatım beklemeyin, ben fazlasıyla sıkıldım.
Not: Yazıldığı dönem baz alınırsa 10/10'luk bir kitaptır kendileri.