17 yaşında annesini kaybetmiş bir gencin hem okulda hem de aile hayatında yaşadıklarını anlatan bir eser. Kitapta en beğendiğim nokta hikayenin kahramanı olan Bahar karakterinin mücadelesini temiz bir şekilde anlatmasıydı. Zengin bir erkek kurtarıcı yok. Orta sınıf bir ailede yaşayan bir gencin hayatında yaşadıkları var sadece. Kitap beni lise dönemlerime götürdü ve yüzümde bir gülümseme bıraktı. Bahar karakterinin arkadaşlarının da hayatlarına ufak değinmesi ile kitap benim için daha da güzel bir hale geldi. Dili yalın ve insanı yormayan türden bir kitap. Bunun dışında beni bazı kitaplarda delirten gereksiz betimlemeler yok. Özellikle lise çağında olan gençlere öneririm. Ahmet Berkay BiliciYaş On Yediİpek Ongun