Büyük bir umutla başlayıp, tahammül seviyemi zorlayarak okumak için çırpınsamda, ileri gitmeyeceğini anladığım için son noktayı koydum.. Aslında buna son nokta da demek istemiyorum herşeyin böyle izahı trajedik şekilde anlatılması ve her defasında bize çarpması hiç te fena değil di,ama her zaman ki gibi anlayana..Seni duymak isteyene fısıldasan bile duyar misalii..:) CanYaşamakYu Hua