Alışılmış Stephen King tarzından biraz farklı bir kitaptı. Gerilimi ve olay örgüsü bence güzeldi. Sonuna kadar merak ederek sayfaları değiştiriyorsunuz ancak sanırım polisiye türünün çok fazla sayıda güzel örneklerinin olmasından ötürü olsa gerek bence King bu kitapta ve sonraki devam niteliğindeki serinin diğer kitaplarında vasatı nispeten aşan bir görüntü çizmiş. Yani çok sayıda bu türün kendini kanıtlamış yazarları dururken King kendi farkını yaratacak ve diğerlerinden sıyrılacak bir ekleme yapmadığı için bence geçer not alan bir eser oluşturmuş. Kötü mü değil elbette ama King dokunuşu görmek fena olmazdı. 7.5/10