Besa fanı olarak okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Okurken biticek diye çok üzüldüm. Kitabın siyah kuğuyla bağlantısı vardı ve ben siyahkuğuyu okumadan bu kitabı okudum sadece isimlerden bağlantı vardı. Ama çok çok çok güzeldi tekrar okurum hemde defalarca...