Gözlerini açtı ama bir sorun vardı. Okyanusun ortasında Kim olduğunu orada ne yaptığını hatırlamıyordu. kim olduğunu bilmeden etrafında görebildiği Tek hayat belirtisi az ilerideki içi boş bir Bmw olan ve
Bu pahalı arabada üstüne tam oturan bir kıyafet, hırpalanmış haldeki ayaklarına uyan bir çift ayakkabı, Rolex saat ve Daniel Hayes adına kayıtlı bir araba ruhsatını bulur ama çoktan
Geçmişi, anıları, pişmanlıkları silinip gitmişti. Hatırlayabildiği tek şey bir kızın yüzüydü.
Onun kim olduğunu bulmaktan başka çaresi yoktu
ama Farkında olmadığı şey vardı; o geçmişinin ve kızın peşindeyken, tüm ülke de onun peşindeydi.
Bir adamın kimliğini bulma sürecinde yaşadıklarını anlatan
fena da olmayan, film tadında güzel bir kitap.
aslında bu kitabı ne daniel için ne de geçmişini hatırlamaya çalışan, bir adam için okudum hiç biri, O nun için okudum ve sanırım bana onun verdiği ilk ve son kitap olduğu için okudum
ama neden why? bana bu kitabı neden verdiğini ve neden bazı şeylerin altını çizdiğini halen anlıyamadım, ne kadar kendim ile bağdaştırdığım şeylerin altını çizdim belki sende bağdaştırabilirsin desede yinede anlamadım anlıyamadım anlamak istemedim.
ama neden sizce bu kitabı her gördüğümde gülüyorum hayattan bezmişliğim ve daha fazla katlanamıyacak olan depresifliğime rağmen gülüyorum bu kitabı her gördüğümde, mutlu oluyorum, beni durmadan güldürmeye başaran o aklıma geliyor.
Birden danielde olduğu gibi bu kızın varlığı, düşüncesi ve onun içindeki kişiyi bulma hayali, onun evi, dünyası, umudum olmuştu. Ve Daniel deki gibi belki kendime geri dönüşümümün tek yolu olmuştu
Ancak beni bu yol soğuk bir gerçeğe götürecekti: Oraya gittiğimde karşılaşacağım bu gerçek karşısında, akıl labirentinden çıkmak hiç de kolay olmayacaktı.