Otobiyografik bir roman ya da çok yakin bir benzeri olması ( ben roman ) etkileyici, yazar 5 defa intihar girişiminde bulunuyor ve beşincide başarıyor ama kitaptaki birebir olmadığı için yalnizca 2 defasi verilmiş, onun dışında hayattan hiç bir beklentisi olmayan umutsuz bir bireyin hayatta kendini ifade etme şekli ve bunu hiç bir şekilde kendini haklı gösterme çabası olmadan aktarması hoşuma gitti. Biraz karamsar bir havasi olsa da güzel bir kitap. Okurken yazarın ruh halini anlamak adına yazıldığı dönem de göz önünde bulundurulmali.