·448 syf.····Okunma: 16 Temmuz 2023 00:00 Tam bir gençlik romanı. Ve hatta birazda gençlik dizisi tadında bir kitap.
Ben çok sevdim. Hatta bayıldım, özellikle de kurgusuyla beni mest etti.
Ancak bazı kötü yanları var. Çoğu sayfasında küfür ve birazda müstehcen kelimeler içeriyor... Bunların dışında çok iyi bir kitap.
Eğer yukarıda anlattığım şeylere karşıysanız okumayın. Ama "ben etkilenmem" derseniz okuyabilirsiniz.