Başta çok fazla argo, şiddet... olsada sonuna kadar okunmayı hak ediyor. Kitap o kadar akıcı ki acaba ne olucak diye elimden hiç bırakamadım. Herkese tavsiye ederim ama yaş sınırı var 18 yaşından sonra okunabilir. Sonu da beklediğim gibiydi okunmaya değer.