Payelll in kalemini zaten biliyorum. Tüm kitapları güzel ama bu başka güzel olmuş. Karakterlerin duruşları olay örgüsü beni çok etkiledi. Kitabın neredeyse her sayfasında içim ürperdi. Kalbinize ruhunuza dokunan bir kitap arıyorsanız tavsiyemdir. Elinizden bırakamayacaksınız.