·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2023 16:22 Kitabı bitirince, Dostoyevski'nin Raskolnikov'un hayatına sığdırdığı ruhu ile konuşmak istedim. İlgilendiğim alan olsun, hayata bakış açım olsun olumsuzlukların aktarılış şekline hep takılmışımdır ama burada öyle haklı, öyle yerli ve öyle güzel ifade ediyor ki hepsini; anlatsa sonsuza kadar dinlerim. Karakterlerin işlenişi, psikolojik açıdan çelişkili olmayışları, olayların bağlanış şekilleri kısacası her şeyiyle muhteşem, yazara ve zekasına hayran kalmamak mümkün değil. Bu zamana kadar okumayışıma ise üzülmedim çünkü onu ancak şimdi anlayabilecek düzeydeyim.