Hülya

@hlyanc·
·
sabitlendi
"Herkes gerçeği kendisinin bildiğini düşünüyor, karşısındakilerin bunu anlamıyor olmasından acı çekiyor, göğsünü yumrukluyor, ağlıyor, kıvranıyor, ellerini ovuşturuyordu. Kimi yargılayacaklarını, nasıl yargılayacaklarını bilmiyorlar;neyin iyi neyin kötü olduğu konusunda anlaşamıyorlardı. Kim suçlanacak, kim aklanacak, kimsenin bildiği yoktu. "
Sayfa 682·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ömrümü susarak konuşmakla geçirdim,...
Sayfa 141 - Uysal Bir Kız·Kitabı okuyor
Buna bazen ben de şaşıyorum (:
Nasıl anlayamaz? Bunu anlayamamak anlamaktan daha zor.
Sayfa 79 - İğrenç Bir Olay·Kitabı okuyor
Alıntı
Düşündürür..
..., zannedildiği gibi bize kötülük ettikleri için değil, biz onlara kötülük ettiğimiz için insanlardan nefret ettiğimizi idrak ederiz.
Sayfa 26 - Ön söz·Kitabı okuyor
Alıntı

Hülya

, bir kitabı okumaya başladı
Fyodor Dostoyevski
8.4/10 · 1.319 okunma