Ve kimse kalmadı...
10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2023 34. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 23 Temmuz 2023 22:25
Bu kitap Bi şaka olmalı çünkü çok iyi... inanılmayacak derecede efsane.. Yazarın olağanüstü kalemi, hikayenin etkileyiciliği, okurken o sayfaları nasıl çevirdiğiniz bile unutuyorsunuz o derce efsane bir kitap. Agatha Christie ilk defa tanıştığım Bir yazar ve bundan sonra da dilimden kolay kolay düşmeyecek bir yazar açıkçası. Kitap 8 kişinin ayrı ayrı bir tanıdıkları, eski arkadaşları ya da iş için gittikleri o sıralar çok ünlü olan Asker Adasına davet edilemesiyle başlıyor. Ama onları davet eden ev sahibinin evde olmamasıyla sadece evde çalışan iki hizmeti tarafından ağırlanan konuklar huzursuz olmaya başlıyor. Hizmetçiler tarafından yapılan yemeği yedikten sonra salonda oturup konuşurken ev içinde bir ses hepsinin vaktinde işlediği cinayetleri söyler ve ardından işler karışmaya ve hepsinin birbirinden şüphelenmeye başladığı gerilim dolu satırlar başlıyor... Çok etkilendiğim ve etkisinden uzun bir süre çıkarmayacağım bir kitap daha listeme eklendi. Okuyacak olan herkese şimdiden keyifli okumalar dilerim (:
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,7bin okunma
·
88 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.