Kimileri, " Sev beni!" diye inler, kimileri de, " Sevme beni!" diye. En kötü ve en mutsuzları da, " Beni sevme ama yine de bana sadık kal!" der.
·
1 +1'leme
·
732 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu kitap, bir Yıldır okunacaklar listesinde daha alamadım :(
Zübeyde Arslan
Gönderi Sahibi
İlk iş almanız olsun o halde çok beğendim 😊
Zübeyde Arslan alıntılardan belli güzel kitap. Alacağız inşallah 😀
Zübeyde Arslan
Gönderi Sahibi
N.A İnşallah😊