Zübeyde Arslan
@Zyumos
Takip Et
Kimileri, " Sev beni!" diye inler, kimileri de, " Sevme beni!" diye. En kötü ve en mutsuzları da, " Beni sevme ama yine de bana sadık kal!" der.
Kitabı okudu
Düşüş
Albert Camus
91 beğeni
·
1 +1'leme
·
732 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
N.A
Bu kitap, bir Yıldır okunacaklar listesinde daha alamadım :(
2
Zübeyde Arslan
Gönderi Sahibi
İlk iş almanız olsun o halde çok beğendim 😊
1
N.A
Zübeyde Arslan
alıntılardan belli güzel kitap. Alacağız inşallah 😀
Zübeyde Arslan
Gönderi Sahibi
N.A
İnşallah😊
Gizle