İlk okuduğum Palahniuk kitabı... Kitap eleştirmeni değilim, haddime de düşmez ama okuduğum en iyi kitaplar arasında yer alıyor, neden mi çünkü günümüz "amerikan" kültürüne yaklaşan anlatıma sahip belkide bir çok aksiyon film ve kitabına benzeyen ancak popüler kültürün bütün yazınsal "miras"ını kullanarak onu eleştiren bir eserden bahsediyoruz. Yeraltı edebiyatının ne demek olduğunu görebileceğimiz sayfalara sahip bir kitap bence. Kiiiiii bende aşşağı yukarı şu sözlerle yer etmiş bir kitaptır kendisi
_bize ünlü bir rock yıldızı olacağımızı söylediler ama artık farkediyoruz ki olamayacağız bunu farkettik ve sinirleniyoruz.
AMERİKAN RÜYASI BİTER.