·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Temmuz 2023 22:00 Öyküler birbirinden güzeldi. Özellikle içindeki iki öykünün birbiriyle bağlantılı olması çok güzeldi. Öykülerdeki hüzün içinizde bir yerlere dokunuyor. Adıyla olduğu kadar damakta bıraktığı tadıyla da müstesna bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar dilerim.