Yasemin Yaman
7.7/10 · 113 okunma
·
14 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nasil guzel mi bu kitap
Esra IŞIK
Gönderi Sahibi
Başları güzel fakat ortalara geldikçe insanda bir nefret duygusu uyandırıyor. İncelememi okuyabilirsiniz.
Thanks