Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· Müthiş bir giriş yapıyor. önsözü harika. diyorsun ki bir önceki kitaptan kat kat daha iyi olacak ama okudukça bir parça hayal kırıklığı yaşadım.
kötü bir kitap demiyorum. yine çok eğleniyorsunuz ama ilk kitabın tadı yoktu.
bunun dışında acaba üçüncü kitap gelir mi dedirtmiştir. "sektörden arkadaşlar" adı altında seri devam eder mi merak ediyorum. (umarım eder)