Son soru: Osho, Mazoşist kimdir, sadist kimdir? Mazoşistlik ve sadistlik hakkında şu tanımı duymuştum: Mazoşist, "Döv beni, kamçıla beni, zincirle beni" der. Sadist de, "Hayır, yapmayacağım."
Sayfa 302·Kitabı okudu
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.