Selamın aleyküm.
Yazar Mehmet Yıldız imandan sonra ki en büyük mesele olan namazı kitaba dökmüş. "Niçin namaz kılmalıyız?" "Namaz kılarken söylediklerimizin anlamı nedir?" vb. gibi sorularına birebir cevap bulabilirsiniz. Namaz kılmayanların sözde bahanelerine çok güzel cevap vermiş yazar. Risale-i Nurdan verdiği örneklerle meseleler daha iyi anlaşılıyor. Namaz kılmayanlar ve kılmak isteyenler için gayet ikna edici bölümler var.
Ahiret ve ölümü de hatırlatan yazar bizler için gerçekten gerçekten yol gösterici bir kitap yazmış.
Namaz dışında Şeytanın insanı nasıl kandırdığından ve vesvese vererek kalbimizdeki kiralık odaya sahip olmasından, gıybetten, şükürsüzlüktende bahsediyor.
Sohbet tarzında yalın akıcı bir kitap tavsiye ederim.