schmid abimizin diğer kitaplarının aksine sarmadı beni bu kitabı. felsefenin engin denizlerinden çıkıp öyle günlük alelade sıradan şeyler işte diyeceğimiz bir pencereden yazmış. demek o da anlayamamış bu üç harflinin ne menem bir şey olduğunu ki, anlatamamış mutsuz olmak gibi.
milyonlarca yıldır anlayamadığınız aşkı yeniden anlayamamaya hazır mısınız? valla ne bileyim herkes kendi tanımını yapsın sıkıldım bu ne ayol. ya da parası neyse verip alalım olmuyor mu öyle? nedir, ne değildir, ne gerekir gibi soruların sorulduğu bu kitaptan kafamda birkaç güzel cümle ve birçok soruyla çıktım. şiddetle önerir miyim, hayır. yine de schmid okumak güzeldir ve abimizin diyecek olduğu bir şeyler muhakkak vardır ben anlamamışımdır diyerek sizleri de okumaya davet edebilirim.