9/10
·448 syf.··
2023 89. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 30 Temmuz 2023 21:07
Okuduğum ilk NG Kabal kitabi Saklambaç oldu. Sürekli çevredekilerin oku diye zorbaladığı ama ön yargılarım yüzünden bir türlü okuyamadığım bir yazar kendisi. Saklambaç alıntı ve yorumlarına artik daha fazla kayıtsız kalamadım ve başladım. Gerilim pek sevdiğim ya da tercih ettiğim bir tür değil yine de kitap beni içine çekti ve severek okudum. Katılın kim olduğu hakkında çok fazla teori üretemedim herkes masum gibi geldi. Yazarın olayları kaleme alış şekli ve karakterlerin duygu durumlarını yansıtışını sevdim Sobe'yi de kesinlikle okuyacağım ama diğer kitaplarını bu sene içerisinde ya da yakın zamanda okur muyum bilemiyorum bunu zamanla göreceğiz. Dedektifin ne kadar işini titizlikle yapmaya çalışsa da Ansel'e kayıtsız kalamaması ve flörtleşmelerini okumak çok zevkliydi. Favori kurban ve Dedektif ilişkisini alevlenerek okudum. Ansel'in Dylan'ı saklaması beni acayip rahatsız etti. Ne olmuş olursa olsun onun katil olma ihtimali var ve Ansel saklamayı tercih ediyor bu da beni acaba katille bir bağlantısı mı var diye düşündürdü. Katil Ansel olmasa bile onun yardımcısı olabileceğini düşünüyorum. Tüm karakterler tipik amerikan dizi karakteri gibiydi sanki hepsi Amerikan gençlik dizisinden fırlamış gibi bana dizi izliyormuşçasına bir keyif verdi. Kısaca toparlamak gerekirse gerçekten okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum gerilim türünü benim gibi sevmeyenlere bile kendini sevdirebilecek bir kitap olmuş. Özellikle sonlara doğru deli dehşet bir merak oluştu bende umarim bu merakım sobede hayal kırıklığına neden olmaz. Saklambaç N. G. Kabal
2023 Okuma Raporları
SaklambaçN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20226,4bin okunma
·
998 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben saklambacı daha çok sevmiştim. Sobe de azıcık hüsrana uğradım🥺
irew
Gönderi Sahibi
sanirim herkes sobe için fazla heyecanlıymış bu yüzden hayal kırıklığına uğramış. Ne ksdar beklentimi düşük tutmaya çalışsamda saklambaçın finali beni dehşete düşürmüştü beklentimiz sabit tutamıyorum o yüzden
Aslında sobe de beklentileri karşılıyo ama malesef katil kısımları dolayı çoğu kişi kitabı beğenmedi. En sevilen bu yüzden saklambaç gibi.
irew
Gönderi Sahibi
A son 100 sayfa beni cok sıkmıştı ama onun dışında okurken zevk aldım bende
Ben okulda bir günde bitirmistim cok güzeldi ama sobeyi almak nasip olmadı daha
irew
Gönderi Sahibi
ya soba için beklenenin altı diyorlar bende e kitap şeklinde okuyorum alamadığım için
e kitap hali bende de var ama seri tamamlansın diye alıcam öyle okucam mecburen