Okuduğum yıllarda, 40 dakikalık bir ders saati içinde bize yazdırılan kompozisyon tarzında bir kitapdi işte Neyseki içinde Rizzoli ve Maura vardı
Okunur mu ? Okunur
Sadece şunu söylemek isterimki bu kitabi alırken beklenti içinde olmayın Hele de Tess kitaplarini okuyanlar
Kitapla kalın