Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2023 23:12 Varoluşu oldukça pesimist bir biçimde irdeleyen bu kitabın en beğendiğim kısmı ismi. Gerçekten de bu bir çürümenin kitabı. Nihilizmin bu denli boğucu bir ilmek olduğunu düşünmezdim. Bazen kitaplar “ İşte tam beni anlatıyor.” dedirtmez. Cioran dövücü.Keskin,kendince haklı bıçaklarıyla! Ağır,yer yer anlaşılmaz ,hatta bazen kaçtığım bir kitap oldu. Çok merak ediyordum iyi ki okudum. Sıkıcılıkla münakaşa dinamizmdir esasen.