George Orwell çok sevdiğim yazarlardandır.
Bu kitap 1947-48 yılları arasında yazılmış. Ve kendi zamanının yaklaşık 40 yıl sonrasını anlatıyor. Düşünün, adam o kadar ustalıkla yazmış ki, günümüzde hala çok sevilen kitaplar arasında yer alıyor. Yazılacak çok şey var ama konuyu anlatmamak için kendimi frenlemeye çalışıyorum. En iyisi siz okuyun ve ne kadar haklı olduğumu görün.