Khaled Hosseini Afganistan'daki savaş yıllarını ve iki talihsiz kızın yaşamını öyle güzel ele almış ki... Okurken insanın içinde bir şeyler kopuyor. Bir yandan Meryem'e üzülürken diğer yandan Leyla'nın yaşadığı olaylara üzülüyorsunuz. Bana göre bu kitapta, kadın haklarına da bir gönderme var ama yine de siz okuyun ve buna karar verin.