Puan vermedi·574 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2017 03:07 " Her şey değişmişti ve ortalık mahşer yeri gibiydi. Gökyüzü neden kırmızıydı? Nasıl Kar yağıyor olabilirdi? Ve neden kar Taneleri kollarını yakıyordu?"
Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı sonunda okudum iyi ki okumuştum ve Liesel'ı tanımışım :)
Kitaptaki karakterlerin derin dünyası beni çok etkiledi Hans,Max,Rosa... Hepsi farklı ve etkileyicilerdi.
Kitabın yazım tekniği farklıydı ve yazar bundan kitapta da bahsederek merak uyandırmak gibi bi niyetinin olmadığını söyleyerek(ben gayet merakla okudum) olayların önce finalinden bahesediyor.Sonuç olarak bu kitabın size bir şeyler katacağını düşünerek okumanızı öneriyorum