Aziz Nesin'in en sevdiğim kitabı sanırsam. Bir çocuk aklının olayları algıladığı biçim oldukça iyi yazılmış. Büyüklerin dallandırıp budaklandırdığı ama çocuklarca gayet basit anlaşılan olaylar ince bir mizah anlayışına sahiptir. Fazla söze gerek yok. Tavsiye ederim. Belki de büyüdükçe unutulan bir bakış açısının tozlu penceresi bu kitabı okurken tekrar açılır.