·500 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2017 00:00 Tadı damağımda kaldı. Nadir olarak klasik beğenirim ve bu kitap mükemmel. Karakterlerin zaafları, tutkuları, hırsları, duygularının ustaca yansıtıldığını, kitaba daha gerçekçi bir hava kattığını düşünüyorum. Kusursuz karakterlerle karşılaşmak yerine kusurlu karakterle karşılaşıyoruz. Kitabı kusursuzlaştıran ayrıntılardan bir tanesi... Bu kitap sergilenen bir tiyatro olsa şüphesiz ayakta alkışlayacağım bir tiyatro olurdu. Yazarın kaleminin tınısı uzun bir süre boyunca zihnimde yankılanacak.