Acısı alınmış, açık yaralarla yaşayan Leyla..
Annesini öldürmüş,kocam bir aileyi yok etmiş,oğlunu sevdiği kadından ayırmak ile kalmamış,sevdiği kadını paramparça etmiş babanın oğlu Duman...
Bir gece de 45 kişinin ölümü ile koskoca bir sülale yok olmuş sadece 2 kız kardeş hayatta kalmıştır.Leyla ile Duman birbirinden ayrı düşse de Leylanin memlekete dönmesi düştükleri çukurdan çıkmak için bir fırsattır.Bunu da yanlizca sevgi başarabilir diyen Duman tüm seslere,zorluklara rağmen vazgeçemeye hiç niyeti yoktur.
Yıllarca Leyla dönene kadar yaptıkları her şeyi yapmayı bırakmış anıları olan şeyler anlamını yitirmiş sevdiği kadını tekrar kazanmak geçmişe sünger çekmek hiç bu kadar zor olmamıştı.Birbirlerine bakarken gözlerindeki #öfke ,#acı ,#özlem.,#aşk ortalığı toza #Duman a katmaya hazırdır.Sevilmedigini düşünen insan yüreğini parçalar da ellerini de parçalar mi?#Mardin in annesiz,babasiz kalmış 5 çocuğa kucak açtığı gibi sevgiye aç, kaybetme korkusunu sonuna kadar yaşamış duyguları darmaduman olmuş.Sevildiklerine inanmakta zorlandiklari gibi daha fazla sevgi görmeyi beklediler.Kayıpların yeri kapanmaz lakin hayat devam ediyor.Roza'nin dediği gibi hiç bir şey onların suçu değildir.Katliam gecesinde kulakları yirtarcagina atılan kahkaha gün gelip ortaya çıktığında kahkahanın sahibi de paramparça olacaktır.Hayat o kadar kısa olunca kaybedilen 13 yıl depresyona giren genç insanların yaşama tutunmak ve kariyer sahibi olmaları hiç bu kadar zor olmamıştı.
Bana ne mi öğretti açgözlü olma,hiçbir şey bir candan kıymetli değildir.Atılan adımlar sadece sevdiklerimizi kaybetmemizi veya kazanmamızı sağlamayacagi gibi çevremizdeki her şeyi etkileyebilir.Beklemek acı ekmek olsa da sonunda güzellikler varsa beklemeye değer.
Akıcı o kadar akıcı ki 25 saatte 1.5 yıl da yazılan bir kitabı okumak bana isyan ettirdi.Neden bittiii tadı damağım da kaldı.Ben okudum sizde hala payelll kalemi ile tanişmadiysaniz geç değil
Payelll
Çok çok güzel bir kitap alıntılar paylaşmaya doyamadım canim eline emeğine sağlık çok güzel bir yorum olmuş 🥰kitabı o kadar güzel anlatmissinki hayran kaldım 👏👏👏👏👏