Lise dönemlerimde iki üç defa okuduğum bı kitap ince ancak mesajlarla dolu ders verme tadında.Herkesin en az bir kez okuması gerek .Beni etkileyen bir kesit hala aklımda Son hikayede son kesit yeni doğum yapan kadın ölecek ve ikiz çocukları annesiz kalacak Allah'ım onlara ne olacak der ?
Ve ölür daha sonra köye ayakkabı yaotrmak icn gelen bir kadın vardır yıllardie çocuğu olmuyormus .Ayakkabıcı vah vah ederken kadın çocukların annesiz kaldığını öğrenir ve onları sahiplenir .Böylece ona üzülme diyen eskici aslında Allah'ın tüm evreni cok güzel yönettiğini vurgular ...