Türk müziği sosyolojisi üzerine çok az yayımlanmış kitap olduğu için böyle bir çalışmanın çok değerli olduğu tartışmasız kabul edilmeli. Ancak kitabın yazım dili hakkında eleştirilerim olacak. Yazarın belli tespitler etrafında çok fazla dolaşarak bıktırıcı tekrarlara düştüğünü ve böylece bütünü ıskaladığını düşünüyorum. Buna sebep olarak akademik yaklaşımın getirdiği monotonluğun ve tutuculuğunun etkisi olabilir. Eğer bu yaklaşımla yazılmışsa bu sefer yazarın bazen objektif yaklaşamayarak kendi değer yargılarını (siyah-beyaz derecesinde) fazla ön plana çıkarttığı konusunda şüpheye düşürüyor. Okumamı yarım bırakmamak için çok çabaladım. Fakat en başta söylediğim gibi her şeye rağmen müziğe gönlü olanlar için alternatifi olmayan bir kaynak. Son yıllarda müzik sosyolojisi üzerine Türkçe kaynakların artması sevindirici.