Okuduğumda çok zor bir dönem geçiriyordum öyle bir dönemde karşılaştım bu kitapla ve yüreğime soğuk su gibi serildi öyle bi serinlik .O dönem tüm kararlarımı bu kitap sayesinde aldım.Ne kadar güçlü olursak olalım ne kadar deneyim ve tecrübemiz olsada bazen çok zayıf düşeriz . Düşeriz ve kalkmaya gücümüz olmaz bu öyle bi kitap elinizden tutup sizi kaldıracak ve yol gosterecek .En zor kararlarda bile yol gösterici oldu . Özellik hayır demesini bilmeyen Bir yerde birilerine boyu egiyorsaniz okuyup kendinize gelmelisiniz.Kimse özgüveninizi sömürecek kadar özgüvenli değil olmamalı böyle bir hakkı kendinde görmemeli.Hepimiz güçlü ve zayıf yanlarımizla insanız en zayıf düştüğünüzde kimse bunu kullanmamalı .. Alıntılar ekliycem daha sonra ...