Kendisi güzel bir kitaptı, okurken keyif aldim. Hem keyifli hemde ders cikarilabilecek bir eser olduğunu düşünüyorum. Kitapta birsuru alıntı yapilicak güzel cumleler var ayrica tekrar tekrar okunabilecek bir kitapti. Bu kitabin devamida vardi digerlerinide okumuştum ana karakterin gençlik donemininde kaleme alindigi kitapti oda hoştu severek okudugum kitaplardan birileri:)