Bu kitap büyük ihtimalle hiçbir zaman yaşayamayacağım duyguları bir arada yaşatan bir şaheserdir.Romanı okurken şiirlerin,sözlerin ve olayların etkisinde kalmamak mümkün değil.Ben Nihal Atsız'ın şiirlerini zaten okurken mest oluyordum ama romanın içinde okurken çok daha anlamlı ve etkili olduğuna bizzat şahit oldum.Ayrıca son sahnenin etkisinden 1 ay çıkamadım o gün kitabı gece 4'te bitirirken o kadar farklı duyguyu bir arada yaşadım ki gözümden yaş geldi ve bir daha böyle bir kitap okuyamayacağımdan hiç bitmemesini istedim.Herkese bu romanı tavsiye ederim.