·348 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2017 00:00 bu zaman kadar nasıl ursulanın hiç bir kitabını okumadım , kendime üzüldüm. Oluşturulan evrenin her yönünü bize anlattığı için bu kitabı ütopya olarak adlandırmak pek doğru değil muhteşemliği su götürmez bir evren değil çünkü bu. Anneres ve urras ı her yönüyle tanıyoruz , artıları eksileri her şeyiyle. İki dünya hakkında aklımıza gelmeyen soruları eleştirileri yorumları yazar cesurca getiriyor. Aklıma gelmeyen bir çok sorunun cevabını okumak beni tatmin etti.Kitabı okurken beni en çok tatmin eden tarafı ise yazarın fen bilimleri alanındaki bilgi birikimi , bize bu şekilde bilgi aktarımı yapması için yazarın ne kadar dolu olması gerektiğini düşünüp hayrete düştüm. Bilim kurgu ve anti evren temalı kitaplara meraklıysanız mutlaka okumalısınız