Bu kitabı defalarca kez okumaya niyetlenmiş ama hep yarıda bırakmıştım. Gerçekten de her kitabın bir vakti varmış. Belkide bazı şeylerin yaşanmış olması gerekirmiş kitabı okumak, Hikmeti anlamak için...
Oğuz Atay ile ilk kez tanıştım. Geç veya erken olduğunu düşünmüyorum kesinlikle. Sayfalarından öğreneceğim çok şey var henüz..